FOCUS IZALCO 4540 km
Accent z błotnikami wersja zimowa 5204 km
to już było rama pękła. 2435 km
SCOTT SCALE 29 ELITE-sprzedany 2148 km

Wykres roczny blog rowerowy tomgregor.bikestats.pl

Zimowa Mazovia - Karczew.

Niedziela, 10 marca 2013 | dodano:10.03.2013 Kategoria MTB, zawody
  • Podjazdy: 338m
  • Sprzęt: SCOTT SCALE 29 ELITE-sprzedany
  • Aktywność: Jazda na rowerze
Na zawody jechałem z nastawieniem bojowym. Cała moja energia prysła jak bańka mydlana gdy flesz z fotoradaru błysnął mi po oczach na wysokości Słomczyna. Będzie bolało. Czas do startu minął standardowo. Po rozgrzewce ustawiłem się w 6 sektorze (poprzednio był 11). I start - jadę drogą szeroką i śliską - pierwsze problemy z wyprzedzaniem. Kilometry idą, stawka się rozciąga i jazda zaczyna sprawiać przyjemność. Mijam zawodników z kolejnych sektorów i tak do rozjazdu na mega. Dalsza część trochę trudniejsza, parę górek i troszkę więcej piachu. Brak możliwości rozkręcenia tych moich 29 cali- trochę to mnie irytowało. Górka, dołek, zakręt, trawy, zmarznięty śnieg itd. Po wjechaniu na właściwą trasę zrobiło się zdecydowanie szybciej i noga cisnęła. Temperatura dopisała ok. -1 i aura również. Wynikiem ponownie byłem zachwycony open 40/132 i kat. m3 12/52 oraz awans do sektora 2. Ciężko wypracowany. Teraz zacznie się prawdziwe ściganie i gonienie pierwszego sektora :).