FOCUS IZALCO 4540 km
Accent z błotnikami wersja zimowa 5204 km
to już było rama pękła. 2435 km
SCOTT SCALE 29 ELITE-sprzedany 2148 km

Wykres roczny blog rowerowy tomgregor.bikestats.pl

Zimowe Mtb

• Podjazdy: 549m
  • Sprzęt: Accent z błotnikami wersja zimowa
  • Aktywność: Jazda na rowerze
Po wczorajszych obfitych opadach śniegu, dziś fajna ustawka doszła do skutku. Zimno ale nastroje dopisały. Do Piotrkowa jechałem pięknie odśnieżoną drogą więc podróż minęła szybko. Przejazd przez miasto bocznymi ulicami to już miejskie mtb. Z ronda ruszyliśmy w 4 osoby do lasu w okolicach Koła. Dużo śniegu, były uślizgi i gleby itp. i tak minęły ok 2 h jazdy. Drogę powrotną wybrałem przez Szydłów. Krajówką jechało się ładnie ale od Woli Kamockiej to już dramat. Droga zaśnieżona,zmęczenie, wiaterek i niska temperatura dała o sobie znać . Te 10 km trwały całą wietrzność. W domu ok. 5 min barowałem się z kluczami by trafić do zamka a komfort ciepły uzyskałem po ok 1,5h. Forma jest tylko zimówka zawodzi kiepskie opony, łańcuch spadający itp. Szkoda narzekać.:-) Jutro znowu na rower. :-)