- Kategorie bloga:
 - >100.122
 - accent zimówka.196
 - Czasówka Felt B12.18
 - do i z pracy.456
 - focus izalco.61
 - merida road race 901.795
 - MTB.91
 - szosa.1056
 - trenażer.112
 - zawody.80
 
Wpisy archiwalne w miesiącu 
 Październik, 2010
| Dystans całkowity: | 455.00 km (w terenie 0.00 km; 0.00%) | 
| Czas w ruchu: | 17:22 | 
| Średnia prędkość: | 27.14 km/h | 
| Maks. tętno maksymalne: | 178 (94 %) | 
| Maks. tętno średnie: | 147 (78 %) | 
| Suma kalorii: | 13618 kcal | 
| Liczba aktywności: | 18 | 
| Średnio na aktywność: | 26.76 km i 0h 57m | 
| Więcej statystyk | |
do pracy
        Wtorek, 12 października 2010  | dodano:13.10.2010 Kategoria accent zimówka, do i z pracy, szosa
                
                    
                              
      
      - DST: 25.00km
 - Czas: 00:57
 - VAVG 26.32km/h
 - Temp.: -1.0°C
 - HRmax: 165 ( 87%)
 - HRavg 132 ( 70%)
 - Kalorie: 736kcal
 - Sprzęt: Accent z błotnikami wersja zimowa
 - Aktywność: Jazda na rowerze
 
do pracy
        Poniedziałek, 11 października 2010  | dodano:13.10.2010 Kategoria accent zimówka, do i z pracy, szosa
                
                    
                              
      
      - DST: 25.00km
 - Czas: 00:54
 - VAVG 27.78km/h
 - Temp.: -1.0°C
 - HRmax: 167 ( 88%)
 - HRavg 138 ( 73%)
 - Kalorie: 781kcal
 - Sprzęt: Accent z błotnikami wersja zimowa
 - Aktywność: Jazda na rowerze
 
z pracy
        Niedziela, 10 października 2010  | dodano:10.10.2010 Kategoria accent zimówka, do i z pracy, szosa
                
                    
                              
      
      - DST: 25.00km
 - Czas: 00:57
 - VAVG 26.32km/h
 - Temp.: -1.0°C
 - HRmax: 169 ( 89%)
 - HRavg 134 ( 71%)
 - Kalorie: 736kcal
 - Sprzęt: Accent z błotnikami wersja zimowa
 - Aktywność: Jazda na rowerze
 
do pracy
        Piątek, 8 października 2010  | dodano:10.10.2010 Kategoria accent zimówka, do i z pracy, szosa
                
                    
                              
      
      - DST: 25.00km
 - Czas: 00:51
 - VAVG 29.41km/h
 - Temp.: 2.0°C
 - HRmax: 171 ( 90%)
 - HRavg 138 ( 73%)
 - Kalorie: 730kcal
 - Sprzęt: Accent z błotnikami wersja zimowa
 - Aktywność: Jazda na rowerze
 
z pracy
        Środa, 6 października 2010  | dodano:06.10.2010 Kategoria accent zimówka, do i z pracy, szosa
                
                    
                              
      
      - Czas: 00:36
 - Temp.: 5.0°C
 - HRmax: 164 ( 87%)
 - HRavg 142 ( 75%)
 - Kalorie: 485kcal
 - Sprzęt: Accent z błotnikami wersja zimowa
 - Aktywność: Jazda na rowerze
 
          Z pracy przez Rydzynki do Tuszyna dalej już samochodem.
      
     do pracy
        Wtorek, 5 października 2010  | dodano:06.10.2010 Kategoria accent zimówka, do i z pracy
                
                    
                              
      
      - DST: 25.00km
 - Czas: 00:51
 - VAVG 29.41km/h
 - Temp.: 3.0°C
 - HRmax: 159 ( 84%)
 - HRavg 127 ( 67%)
 - Kalorie: 571kcal
 - Sprzęt: Accent z błotnikami wersja zimowa
 - Aktywność: Jazda na rowerze
 
z pracy
        Niedziela, 3 października 2010  | dodano:03.10.2010 Kategoria szosa, merida road race 901, do i z pracy
                
                    
                              
      
      - DST: 25.00km
 - Czas: 00:56
 - VAVG 26.79km/h
 - HRmax: 157 ( 83%)
 - HRavg 122 ( 64%)
 - Kalorie: 517kcal
 - Sprzęt: merida - przerobiona na zimówkę
 - Aktywność: Jazda na rowerze
 
do pracy
        Sobota, 2 października 2010  | dodano:03.10.2010 Kategoria szosa, merida road race 901, do i z pracy
                
                    
                              
      
      - DST: 25.00km
 - Czas: 00:45
 - VAVG 33.33km/h
 - HRmax: 166 ( 88%)
 - HRavg 147 ( 78%)
 - Kalorie: 684kcal
 - Sprzęt: merida - przerobiona na zimówkę
 - Aktywność: Jazda na rowerze
 
          Dziś coś pechowo. Wyjechałem zimówką, już po pierwszym kilometrze złapałem gumę. Szybka naprawa i dalej w drogę. Jest ciemno ( 5:30)i zimno. Po następnych 500 m następna guma. Szybka decyzja, powrót do domu na obręczy zmiana na szosówkę i pędem do pracy. Okazało się, że jedna opona jest rozwalona a w drugiej dętce rozszczelniła się łatka. :(
      
     





